|
|
|
|---|---|
|
Bmw 530 iA -93 Diamansvart metallic. 2 rost fläckar på båda sidor bak under baklyset i skarven där skärmen börjar och lite stenskott på fronten (rost), ska få det fixat efter jul. Annars väldigt fin i lacken.. fin under.. Privatimport -96 Ägaren före mig hade den sedan -98. 20600Mil kollat... U t r u s t n i n g.. Vet ej vad som e standard så jag skriver allt... -Grått skinn -Automat med tre körprogram -ABS -Antispinn -Airbag -4x elhissar -Taklucka, el -Stora kliman som fungerar -Sommardäck på 17" / 8.5" breda Y-rondell fälgar -Larm Cargard 950 S -Farthållare -Bmw 15' vinter på alu krysseker??? -Dimljus fram+bak -Elspeglar -Nackstöd bak, el -Elstolar x2 med tre minnen (förare) -Svankstöd (el) -Rullgardiner bakruta el, dörrar manuella. -Avbländande backspegel -Ställbar ratt, el. -Valnöt (plast?) -Vita blinkers runt om -Crystal look bakljus -Chrome galler i njurarna (svart standard?) -Mittarmstöd fram+bak -Jvc stereo cd -Jbl bas med steg, proffsmonterat -Motor o kupevärmare Glömt nåt, kanske??? Vad kan en sånhär vara värd tro? Tack på förhand.. Mvh YamMan | |
|
Testa...tror inte det blir lättsålt. Tog mig nästan ett år att bli av med min fd 530i 93:a...detta var år 2000.... |
|
| Runt 27-30 kan du kanske få. | |
|
tror tyvärr att ovanståeende värdering kan vara i överkant. Finns en 95:a kombi på blocket med mkt utr för 25KSEK som inte säljs... |
|
|
Simon; Om det är den vita du tänker på så är det ingen 95: a, utan max en 94: a och jag förstår att den inte går i väg, det allra viktigaste för att bli av med sin bil är en bra annons, såg du tråden om 740i-96 för 40tkr som ingen ringde på? Jag tror som Snajdaren, alla uppgifter om service/reparation är intressant det är det som avgör värdet. Simon; Vad tror du jag fick för min 96: as 540i E34?=) Mvh Stephan |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Fick 27000 Skr för min 530 -93 Touring i fint skick Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Stephan735i, ingen aning. Har ingen koll på din 540i 96:a. Vet av egen erfarenhet för sju år sedan att 530n INTE var lättsåld... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.