|
|
|
|---|---|
|
Skulle behöva en lista över var alla säkringar är placerade på e34 touring. Det går ju nån ibland och man får ju leta igenom hela bilen då de sitter ju lite överallt. Nån som har nåt tips? Har en 530 -93. /Jakob | |
| Samma problem fast jag har en 530 - 96 | |
| Står det inte i handboken? De ställena jag vet iallfall är motorrumet vänster sida, motorrummet högersida vid data boxarna. Under baksätet vid bateriet. | |
|
sitter även några i bagaget i facket på vänster sida vid extra batteriet, om jag inte mins fel \m/ |
|
|
mm vet var alla dosorna sitter men vet inte Vad som sitter Var.. Så varje gång nånting pajar får man ju leta som fan för att hitta den brända säkringen... Ska dock kolla i instruktionsboken innan jag säger för mycket... allt står dock på tyska där:-) Just nu fungerar inte elbakrutan, nån som vet var denna säkring sitter eller om det kan va nåt annat fel? /Jakob |
|
| Bytte den säkringen på min idag, och den sitter under baksätet och har nr 46 och är på 30 Amp. Dem hade gått för att kablarna vid gångjärnen var klämda. | |
| Vet nån var det sitter säkringen till backrevindrutetorkare till en touring 96 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.