|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett problem. Fick ett luftfilter av en polare i tidig julklapp. Dock är detta inte ett komplett kit till min e36, så det saknas en del för att montera det. Vad jag syftar på är röret med anslutningen till den lilla sensorn som normalt sett sitter monterad på luftburken. Var kan jag få tag i denna? Ebay verkar inte hjälpa, och jag har letat runt om på internet utan resultat. Jag har ingen svets, och inte någon i min närhet heller för tillfället, annars hade jag självklart gjort det själv. Tack för snabba svar! /Wille | |
|
passar den inte rakta av på insuget mellan burken och Lmm:n? pärlan Länk |
|
|
Nej, jag har inte sett något uttag för en sensor där, men jag ska titta efter. För att klargöra mitt problem så är det alltså inte själva filtret som inte passar. Det fungerar bra, men jag har inte någonstans att sätta sensorn. [URL=Länk Det är alltså denna del jag behöver (se bild) /Wille |
|
|
Länk Länken blev fel i förra inlägget, nu ska den fungera. /wille |
|
| Jag borrade ett hål i aluröret och pillade in sensorn och tätade runt om noga ,det funkade bra. Gör hålet på undersidan om du har möjlighet annars så funkar det att sätta sensorn i närheten av filtret i värsta fall.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.