|
|
|
|---|---|
|
Hej! Går just nu i bilbytarplaner och funderar på en ny 318d. Eftersom jag pendlar minst åtta mil om dagen så vill jag ha en hyfsat ekonomisk pendlarbil. Problemet är att jag inte har möjlighet att provköra 318d eftersom ingen handlare i min "närhet" verkar ha modellen hemma... Är skillnaden mot 320d stor i fråga om gång och prestanda? Har själv haft en 320dA E91 som tjänstebil så jag vet hur den går, men har aldrig provat 318d som jag annars tycker verkar vara ett ganska vettigt alternativ om inte tonvikten ligger på prestanda. Hade tänkt mig en bil med följande spec... Färg: Karmesinröd solid alternativ Montegoblå metallic Klädsel: Tyg Fluid Anthracit Paket: Advantage + Comfort Övrig extrautrustning: Lm-fälg Dubbeleker 161, Larm, Isofixfästen Något annat som är ett "måste"? På min tidigare 320d hade jag Dynamic-paketet plus 18-tumsfälgar, stötigt och bullrigt värre på de vägar jag åker på dagligen... Så sportchassi och större fälgar är 17 tum går bort direkt. Mvh. BILAR: BMW Z3 2,8 Roadster -98, Saab 9-3 TiD 150 hk -06, Saab 9-3 Aero -02, MG ZTT 180 -05 | |
|
Länk Mvh |
|
| eftersom 320d:n går jäkligt bra så skiljer det nog en del i prestanda.......men det finns ju trimboxar........ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.