|
|
|
|---|---|
|
Går den med lätthet att koppla ur eller rättare sagt demontera bort för att minimera risken att den skulle kunna utlösas. Hur gör man? Kan man göra det själv eller ska man lämna den till BMW? Mvh Björn | |
| Jag skulle koppla ur batteriet. Ta bort handskfacket och sen plocka bort airbagen helt och hållet. Har dock inte gjort detta. Men det blir så när barnstol ska monteras. Sälja M3:an för en kombi är ju bara att glömma. :) | |
|
Precis vad jag hade tänkt. Kan man bara plocka bort den utan att varningslampan börjar lysa? Kan man isåfall släcka den trots att airbagen är borta? Sälja M3:an finns inte på kartan =) Har en Jeep cherokee som blöjexpress =) Mvh Björn |
|
|
Nä precis.. För om du ska sälja M3an björn så säljer du till mig :) |
|
|
Lätt =P Mvh Björn |
|
|
Du må montere på en motstand, på ledningen til airbagen, slik at ikke airbaglyset lyser. Husker ikke helt, men jeg tror den skulle være på 15ohm (?) Tommy |
|
| Sätt barnstolen bakvänd i baksätet i stället, har fungerat bra med mina barn. Bra fästöglor att fästa remar i finns hos volvo. (bmw:s är inte mycket att hurra för). | |
| Ursäkta, tänkte inte på att det var en två dörrars, då är det inte så praktskt med bakvänt bak... | |
|
TommyM3GT: Tack för tipset ska kolla det så fort jag kan! Blixten: Volvo grunkor i M3:an.....!!Känns som att spä ut ett gott rödvin med fanta =) Ska kolla det med Volvo oxå några speciella grejor som du rkomenderar? Gott nytt år!! Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.