|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Utan däck kostar dessa 21000:- :) (jag menar M6 fälgarna) Ang Breyton: Jag skall få nya prislistor i januari, hoppas att det inte gör något om ni väntar med att få priserna någon gång i januari. Förresten: God Jul och Gott Nytt År till alla Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Ja God Jul och Gott Nytt År !!!:) Mvh Johanna |
|
|
BBS har mycket snygga fälgar, en personlig favorit är LM modellen som dessutom passar mycket bra på en E46. Länk Länk (Klicka på den silvriga bilen längst upp till höger) Vad gäller Breyton är jag själv mycket mer förtjust i Vision modellen, speciellt Vision II Länk Länk Länk Länk Länk Finns även lite bilder i samma länk som den silvriga E46 med BBS LM fälgar. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| jag letar egentligen efter Fälgar som är Svarta med polerad kant , då bilen kommer ha en del Kolfiber detaljer så tänkte jag att det blir snyggt med svarta fälgar men hittar inga fina och de som faller mig i smaken kostar runt 15K st som är på tok för mycket | |
|
Maxad. Länk har en del modeller med svart centrum, tyvärr vet jag inte om det finns någon svensk åf. Modellen Rotor kostar ca. 2000 kr/st i england. Antera Forged är rätt brutal i sitt utseende den med. Länk Förresten, Maxad och Bmwtjejen och andra som läser detta. Är det så ni funderar på hur en fälg ser ut på just era bilar kan jag fixa ihop detta i photoshop. Maila mig bilder på er bil och på fälgen ni funderar på. Försök bara se till att det är ungefär samma vinkel på bilderna, 90° eller 180° skillnad är inga problem. Givetvis blir det inget bra om bilderna håller väldigt dålig kvalitet och jag förbehåller mig rätten att göra detta i mån av tid. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
gretzky |
Maxad Har du sett/kollat in en fälg som oclbrorssons saluför o heter dotz las vegas (gun metal black) om jag inte minns fel, såg den på en silverfärgad bil i somras o tyckte de såg helrätt ut. Funderar faktiskt själv på den i 18" lr nå sånt. Här e den. Länk dieseldoris |
|
Fredrik tack , ska komma ihåg det innan jag bestämmer mig för vilken fälg gretzky : är det dessa du menar ? Länk |
|
|
På yal om fälgar,- jag vill ha ngt grymt till våren på min 740i E38- 97. Undrar på 20´Breyton, men vilken modell??????????? Kraftwerk |
|
|
Joelmartin Spirit är rätt snygga tycker jag. (kanske för at jag har dessa på min egen bil, men...) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| har jag träffat på en ärlig säljare för en gångs skull eller ?? :O . va inne hos en Styling firma för att kika på fälgar och fastnade för ett par, frågade efter pris och sa att de ska sitta på en E46 M3a, TVÄRRR NEJ sa han till mig du får bara inte bya fälgarna ??:S sen pratade han om att fälgarna "Original" är smidda och anpassade för bilen och bla bla bla och att jag skulle förstöra väghållningen och att de skulle göra bilen slöare pga av vikte antar jag hur som helst han tyckte inte att jag borde byta fälgarna på bilen !! | |
|
Det finns ju även eftermarknadsfälgar som är smidda och/eller väldigt lätta och köper du en uppsättning sådana märker du ingen skillnad på bilens uppförande. Det enda tråkiga är att de lär inte vara billiga. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
ska också byta fälgar till våren... funderar på csl men har fått förklarat för mig att dessa inte passar pga fel ET (för dyr iaf). så isf får det bli kopior. någon som har koll på ET på en e46 sedan?(som ska kunna sänkas lite) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.