AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
554

Har någon eftermonterat kromgrill på en Z3?

Eftermontera krom i gallret på grillen.
Någon som har gjort?
Blir det bra?
/Linus
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
FInns hela kromgrillar att köpa annars. Mycket snyggare med helkromad grill än svarta ribbor.
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
du kan komma billigt undan, att köpa kromlister att trycka på varje ribba med ett silikonliknande fästmedel gjorde själv så i somras på min bil det blev bra tycker jag, men jag har nu hittat en kanonsnygg grill på e-bay från usa men de sålde tyvärr inte utanför usa, det finns också org.grillar som är kromade och de är identiska med org. men det är bara denyttrsta ytan framåt som är krom och enligt mitt tycke lite för tunn för att lägga mycket pengarpå
Jag har redan den runt grillen men vill bara ha ribbona
/Linus
Visa användare
886
bildock
jovisst det klart att du har krom runt grillen det har väl alla z3, om jag inte var tydlig nog i mitt inlägg så menar jag ribborna på dessa har jag lagt in kromade lister som jag beskrev, den andra grillen från usa var både ram och ribbor kromade där ribborna hade en annan läcker form än de släta org.ribborna, därefter så finns det nya org grillar identiska med de vi har på bilarna bara det att ramen och ribborna är kromade men ribborna är inte kromade mer än den främre tunna kanten jag vet inte hur jag lägger in en bild(länk) annars kunde du få se hur det ser ut
Uffe/bildock
kommer du ihåg vad du gav för dina? Har hittat allt från 225:- till 700:- vet inte riktigt vad det är värt..
Visa användare
886
bildock
Hej igen
jag tror inte jag gav mycket mer än de225 du nämner men 700 ska du definitivt inte ge men däremot höjer du utseendet för det priset, skämt åsido men du får ett helt annat utseende för den billiga penningen
mvh Uffe/bildock
Man tackar så mycket.Kan Nog bli en fin julklapp till bilen.
/Linus
Men vad kostar det att beställa en krom grill från Bmw?
någon som har en bild på en kromad orginal grill.

Eller kan man skicka iväg den man har och få den kromad..?
/Linus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.