|
|
|
|---|---|
|
Hej Undrar om någon vet hur snabb en 735 E 38 är 0-100 0-130 o.s.v segdragningen hur är det med den? Har sökt men hittade inte vad jag letade efter. MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk | |
Scheckheft |
Länk Mvh Scheckheft |
|
TRor att den ligger på cirka 8 sek kanske, Har själv en 740 ia och den gör det på cirka 7,4 No Turbo// Been there done Turbos |
|
| Antagligen en automat; Länk | |
|
8 sekunder låter rimligt Jabbal: Det var en automat MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
Scheckheft |
ja, alltså det här är ju en inte en gissningstävling "vem kommer närmast?" Om ni hade läst innehållet i länken så finns BMW:s egna siffror där. Gäller bilar efter faceliften. För bilar före faceliften gäller följande: 735 ia/ial = 8,4 s 735i = 7,6 s Mvh Scheckheft |
| Scheckheft; I och för sig, men samtidigt kan det la vara intressant och se vad bilen presterar i oberoende tester? | |
|
Sant :-P Scheckheft: Var kommer dina uppgifter ifrån? Bara nyfiken ;-) MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Vad dum jag är :-P ser att det var du som skickade första inlägget :-P MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
Scheckheft |
Hej Jabbal: jo, i och för sig, men det svåra är att jämföra de olika testresultatens siffror då. grizzli: siffrorna är tagna från BMW:s broschyrer från 97 och 99 som jag har här hemma. Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.