|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja min e46 å köpa en z3. Vilken utr är ett måste i en Z3 2,8 M-chassie, el-cab, utökat skinn, harman kardon mm, mm Daniel Länk | |
|
Mycket tycke och smak i det där men... M-Chassie = Ja El-Cab , de flesta 2.8'or har detta, de utan är rätt ovanliga men det blir ett ja även där. HK Stereon = Nej, går med rätt enkla medel att lyfta ljudet i en bil utan. Eluppvärmda stolar = Ja, det kan bli rätt kyligt med skinnklädsel och svensk sommar. Rullbågar, personligen tycker jag inte det är så viktigt, det får var och en avgöra. AC = Beror lite på hur man använder bilen, jag har inte saknat AC'n på 5 säsonger, men jag använder min Z3'a endast till nöjeskörning, skall bilen gå som årent runt bil bör man nog fundera på AC Sådär, nu kan jag inte komma på några fler nödvändiga extrautrustningar. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Låter som en bra idé. 2.8:an är en helt underbar bil som ger otroligt mycket körglädje för pengarna! Ang. utrustningen skulle jag rekommendera: * sportstolar (otroligt bekväma) * m-sportratt (mindre. bättre sportkänsla) * m-chassi (alt. h&r eller annat sportchassi) * elspeglar (otroligt bekvämt när man fickparkerar, men det kanske är standard?) * vindskydd (jag kör iofs utan det själv, men då blåser det också duktigt när man kör lite snabbare) ett plus: * rullbågar * ac helt onödigt: * el-cab (det går snabbare att stänga manuellt och även om man har el-cab är den bara halvautomatisk) Ok, lycka till! Z3:an Länk |
|
|
328cia, köp min bil=) Den ligger ute på blocket.se nu. Bilderna blev inte så bra, men de blir så när man är stressad. Hörs i veckan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.