AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.148

Tillägg till nedre framspoiler?

manonegro
Tja!

Nån som vet var man kan beställa tiläggen på nedre framspoilern på denna länk: Länk är även intreserad av att köpa "vinge" till övre bakrutan. Tips på detta är välkommet.
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
Instämmer med perf, men:
AC Schnitzer
Hamann
el dyl. kanske CA Automotives har i kolfiber.
Finns väl fler ändå, ffa billigare...
Ovanstående har också bakrutespoiler.

m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
De där splittarna ser precis ut som mds cornersplitters Big kolla å jämför får du se:D
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Frågat personen som lagt upp bilen på garaget?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Manonegro aka supersnabbkitschnisse:) Det går så snabbt att du är van att det ska finnas de svar du söker på google antar jag?:) Det här är hemlighörnan där vi ägnar oss mystiska bayerska bergsriter och alla relevanta svar finns, allt man behöver är att fråga oraklet av dingolfing"sök inlägg":) Jag är av åsikten att google suger för den är inte dedikerat bmwägare:) för att avsluta O/T. Kolla stylabilen.se dom har snygga prisvärda kolfibersplitters. På ebay.com finns en del amerikanska tillverkare som är fräcka. Lycka till! Asken
manonegro
Hehe...

Ok NU är ALLT här och grejerna skall fästas. Ingen firma som hade tid med tanke på Påsk Helgen, så jag tänkte göra det själv. Det kan ju sluta på Två sätt. Att jag förevigt förbannar min otålighet . Eller att det blir Helt Perfekt.

Delarna hämtade jag från lackeraren i dag.

MIN STOOORA fråga är VAD skall man använda för Fäst medel!?!?! Bakrute spoliern skall ju ligga helt mot bakrutan, Vad limma med?

Två splitters, för i fronten på vardera sida. Limmas? Skruvas? eller Både och? Det följde med typ sex tre centimenters skruvar i lådan men itne en mening var skriven omn HUR deskall fästas:..

Jag skall göra jobbet i morgon, dvs Lång fredagen så alla som har nått o tipsa om vänligen gör det ASAP, dvs NU :o)

Mvh/
ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
har du bilder på grejjerna, lättare då.
Bakrute spoilern skall limmas, vet dock ej vilket lim som är bäst.
Splittersen skall skruvas förmodligen. Du får borra hål i fronten.

Men ladda upp lite bilder så skall vi nog kunna hjälpa till bättre!

mvh.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.