|
|
|
|---|---|
|
Är det någon mer än jag som åker till Lunda imorgon? /Peter ---> M POWER <--- | |
|
Åker nog inte, men: Hur hittar man dit?? Jag hittar ut till Östhammar/Öregrund (har sommarställe där), beskriv gärna! /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
darklight... bor du oxå i uppsala? för jag bor i uppsala å har även jag sommarstuga i öregrund... vad ja sett finsn det 2 st alpian B8 här i stan... har du den röda eller den svarta? /Jonas |
|
|
azkikr---> Inte för att det var mig du frågade men han har den svarta i alla fall. ---> M POWER <--- |
|
|
VÄGBESKRIVNNG! Ta (288!?) ut mot Öregrund från Uppsala. Efter halva vägen står det Lunda till vänster. Åk på den vägen tills ni kommer fram till en flygraka, där är det. Kör LUNGT sista biten när ni tagit av vid Lunda-avfarten. VIKTIGT!!! ---> M POWER <--- |
|
|
azkikr? Japp, det är den svarta. (Jasså, man har blivit sedd?) Sedan har vi sommarstället på Tvärnö, så man får sicksacka lite efter Östhammar... Förresten, tackar Fischer.. "Lunda" är alltså en allmän väg som folk racar på? Hmm, låter lite halvfarligt, inte sant? (Asså, har ju åkt den vägen i 25 år nu, kan inte erinra mig en Lunda skylt, ungefär vart? Efter Gimo, Alunda, Hökhuvud?) /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
| Darkligt det ligger ca en mil från Alunda och det är ett gammalt flygfält så det är stort och bra. | |
|
Nå, blev det nåt i Lunda eller? Hörde att bönderna låst alla bommar och lagt upp strategiska grushögar... Gick de att forcera? Funderar själv på att dra dit nån helg, men jag har ju ingen lust att köra från dit om det inte blir nåt =) //Koffe |
|
| Det var race i dag och det kommer att vara race var fjortonde dag framöver söndagar 14.00.Bra att det inte krockar med F1 en. | |
-:BeeMWe:- |
Hm allt är olagligt eller, man kan juh säga "Ehhm näää-ä-ä-äe ja plockar bara lite svamp jag hehe..." |
|
darklight: ok... jo jag har spanat in bilen utanför gymmet nåra gånger... (stallet) du hade snackat bilar å däck med min gym-polare härom veckan... (martin, som kör porsche 944).... om jag har kopplat de rätt.... Ska heja när ja ser dej nästa gång så får vi se om ja kopplat med rätt person... :) /Jonas just ja, de glömde ja... ja tror vi parkerar mitt emot varandra i flogsta... ja har en porsche 914 som står där... en röd en... såg B8an där iaf. |
|
|
Heh, det är egentligen ganska otroligt... Världen är bra liten, samma gym och samma garage? Hur stor är den chansen :o) /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
Lite info till samtliga som skrivit frågor om Lunda. Det där med grushögarna osv var inga problem. Trotts att det inte var världens bästa race-väder så var det mycket bilar som kom. Om det är laglig? Man kör alltså på ett gammalt nerlagt flygfält. Polisen är glada att "vi" håller till där och inte på vanliga vägar. Så det är inga problem. Det är seriösa race. Det är väl tänkt för bilar, men även motorcyklar och snöskotrar var med och körde. För mer info besök www.zatzy.com /Peter ---> M POWER <--- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.