|
|
|
|---|---|
|
Någon som har dessa fälgar fast på en E38 istället. Skulle vara intressant och se hur de ser ut. Fälgarna heter "Hamann HM2" Och länken förståss. Länk Tyckte priset verkade rätt på "stylabilen" och stämmer det att man inte behöver centreringsringa så låter ju priset guld. ET 13 är dom tydligen iaf. /Blappe | |
|
Jodå, precis dom fälgarna har jag på min silverfärgade e 38-00. Jag letade någon månad innan jag hittade en fin uppsättning på Blocket. Då jag är känslig mot vibrationer och stötiga bilar och min bil dessutom är sänkt har jag valt att sätta på 17´, vilket kan vara något tveksamt. Det naturliga är att man kränger på 18´, men jag ville ha mer gummi mellan fälg och asfalt sas. Någon bild har jag inte, och kan inte få fram i vinterkylan heller. Men just den här modellen är kanonsnygg tycker jag, inget att tveka på enligt min mening. |
|
|
Hej Hittade 2 bilder på E38 med HM2: Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Samma fälg? Länk |
|
|
Nej, tyvärr Sani. |
|
| Det har börjat krylla av billiga HM2 fälgar lite varstans. På ebay.de har det funnits ganska många satser för €700. Är det någon som kommit över ett billigt lager nånstans? :) | |
|
HM2 Fälgen är en utgående modell. Hamann säljer ut dessa för tillfället. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.