|
|
|
|---|---|
|
Är ev. spekulant på en 93-M3a. 17000mil 6ägare Punkter som gör mig osäker är följande: Skinnet på förarstolens "sidostöd" i revbenshöjd är rätt så nött, dock är det nästan bara där skinnet är nött, kan tänka mig att nötningen uppkommer vid in och urstigning ur bilen. Ratten är ej noterbart sliten, växelspaksknoppen har viss nötning men ej anmärkningsvärt enl mig. Import 99, servicebok från tyskland saknas, ny påbörjad från 00 dock hyfsat många stämlar iaf. Omlackad för något år sedan vet ej orsak. Frågor till er: Hur ser era förarstolar ut? Övrig inredning? Är 93or en årgång att undvika då jag på flera ställen sett att en del söker en m3a 94-97 exempelvis? Snednötning av däck fram, allvarligt? Bilen har vart utannonserad ett längre tag dessutom... TACKSAM FÖR ALL HJÄLP! | |
|
Låter som du kan ta det hela med ro. nötningen på stolen är vanligt förekommande efter vad jag sett på dessa bilar med några år på nacken. jag har själv en -97 3,2l motorn där dock ingen nötning finns. -93 är ingen sämre årsmodell än de lite nyare. är bara bilen skött som den skall och gärna ännu bättre + att den vårdats med ömhet har du säkert hittat en kanonbil. Kan tillägga att min far har en -93á som rullat över 20 000 mil och går som en klocka. ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.