|
|
|
|---|---|
|
<vilka däck skall man ha om ma nvill ha bra grepp? Läste en test i typ aftonbladet men råkade slänga bort den. | |
|
Toyo är mjuka och fina!Ger garanterat klistrigt grepp.Annars är falken ett bra alternativ om du vill ha lit billigare däck men med bra kvalitet.Köp då Falken däck för 17" 235/45 får du ge ca:1100-1300:- Mvh Ricke |
|
|
Tackar nice namn:) |
|
|
vilka däck varar länge då? får ju gärna kombineras med bra fäste, men mjukt gummi slits ju fortare. kumho ska vara slitstarka, stämmer det? likaså dom nya sumitoma, vet inte om dom är nått att ha, ganska billiga i alla fall. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Köp Bridgestone Potenza S03 så blir du GARANTERAT nöjd. Klart ett av dom bästa däcken, har ju också den där grymma fälgskyddskanten som VÄLVER ut och gör så att fälgarna ser större ut...... Dom är dyra som faaaasikken..... |
|
|
ngn som har erfarenhet av Federal SS 595 däck?? vilket är att föredra om man jämför den med Uniroyal rainsport? pris: uniroyal rainsport 18 tum 1850:- Federal ss 595 18 tum 1650:- mvh Abbe |
|
| är uniroyal däcken mkt bättre för federal e ju trots allt prisvärda. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Uniroyal är ett mycket bra och prisvärt däck. Federal ingen aning aldrig hört talas om. Hade en BMW-ägare som mejlade mig han var helnöjd med sina nya UNI. rainsport. Igår såg jag nya Däck från både Rumänien(Montana) och Kina men de satt Guschelov på nya Läckra svartmetalliclackerade Hästtransportsläp:)) MVH Hasso |
| ok vart är uniroyal tillverkade då? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tillverkas av Continental var de har sina fabriker förutom Gislaved så är det i Tyskland.Barum som de också har som lågprisalternativ tillverkas visst i Tjekien årminstone tidigare. Uniroyal är ett däck som orginalmonterats på MB under många år. Även på min. MVH Hasso |
| ok tack för info ska testa uniroyal däcken:) | |
| ngn som har erfarenheter av Sumitomo HTRZ-2 däck?? e dessa bättre än kumho 712? | |
|
undrar jag också, dom ligger ju på smama pris, och det står att dom håller länge. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.