|
|
|
|---|---|
|
Märkte en sak idag som jag aldrig märkt tidigare, att instrumentbrädan skiljer sig mellan US E39 och övriga E39, har faktiskt aldrig tänkt på detta tidigare, själva högra delen av instrumentbrädan har en annan design, kolla vid facket. US version: Länk , Länk Europe: Länk , Länk - Snart i högersitsen på Airbus A320! | |
|
Nu till frågan, varför är det så? - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
Den amerikanska marknaden kräver mer utrymme i handskfacket? Samma sak gäller Z3 om du jämför. Mvh |
|
|
det borde väl vara tvärtom, pga att deras magar ska få plats så skulle de europa varianten passa där bättre. |
|
| Det är inte så att amerikanska BMW's kan fås med airbag för benen? Och at det är den som sitter där. | |
|
Loqmankaki: Jag kan i viss mån hålla med dig men försök förklara det resonemanget för en amerikan. I och med att alla variationer kostar väldigt mycket extra pengar för ett bilföretag kanske man kan tänka sig att jänkarna tycker detta är viktigt. Åtminstone verkar marknadsavdelningen tro det. |
|
|
E39 i USA utförande har skydd för knäna (ej airbag) eftersom många däröver åker utan bälte (då behövs skyddet), dock är/var det en trend att bygga om inredning till Europa-utförande hos M5 E39 ägare som tycker det ska vara som i Tyskland. Mvh Stephan |
|
|
Stephan: Det låter rimligt. Då borde det (för att tjata lite mer om Z3) här enbart vara en tjockare och mer vadderad lucka istället för som jag trodde en utbyggnad för mer utrymme åt revolvern: Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.