AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.596

vad tror ni om denna bmw, bud givning.

Sida 2 av 2
robert pentén
tackar för all info vi får se vad som händer i veckan :)
mvh robert

12.2 // 192km/h
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Lycka till
robert pentén
ni som "känner" eller är bekant med säljaren hur mycket historiuk har han om bilen, tänkte om han har papper från tyskland på att den blev servad där korrekt? jag har pratat med han itel själv länge och verkar jätte trevlig, han skulle svara på min mail sa han sen.

12.2 // 192km/h
robert pentén
"hej,

det är Rolls Roys vanos, stämpeln på ingutningen på vanosen är 98.
Jag har orginal service boken stämplad då den var i tyskland av BMW, en olje service gjorde jag på BMW i Malmö sedan har min vän Ola servat den och jag har kvitto på de delar jag köpt. Alla 7år besiktnings papper från Sverige utan anmärkning"

är det utbytt vanos då eftersom bilen är från 96. eller är det bara siffror som inte står för årtal utan något annat kanske?

mvh robert

12.2 // 192km/h
robert pentén
Länk

4de bilden uppifrån där man ser fälgarna i närbild, ser man också bakkofångaren tycker det är ett litet stort mellan rum där eller ska det vara så? trode det skulle vara någon milimeter bara.
eller är jag överkänslig/paranoid.

här e annonsen oxo

Länk

han skrev oxo detta i mailen då jga fråga om vanos var utbytt.

"det är Rolls Roys vanos, stämpeln på ingutningen på vanosen är 98.
Jag har orginal service boken stämplad då den var i tyskland av BMW, en olje service gjorde jag på BMW i Malmö sedan har min vän Ola servat den och jag har kvitto på de delar jag köpt. Alla 7år besiktnings papper från Sverige utan anmärkning"

är det utbytt vanos då eftersom bilen är från 96. eller är det bara siffror som inte står för årtal utan något annat kanske?

mvh robert

12.2 // 192km/h
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.