|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har sökt lite men inte hittat någon tråd som liknar mitt problem. Om jag larmar på bilen så låses samtliga dörrar förutom höger fram. Låser jag med nyckeln på förardörren så låses även då samtliga dörrar förutom höger fram. Använder jag nyckeln på höger framdörr så låses samtliga dörrar. Detsamma gäller i samtliga fall om jag låser upp. Iom att det fungerar om jag använder nyckeln i den aktuella dörren så känns det ju inte som att sladden mellan den dörren och styrboxen lossnat / gått sönder. Eller är det flera sladdar till och från motorn? Är det mer troligt att styrboxen har gått sönder? Eller är det motorn som gått sönder så den får signal men inte klarar att låsa dörren? bara känna av när jag låser "manuellt"? Vad tror ni? Hur lossar jag dörrpanelen? har försökt hitta möjliga täckbrickor för skruvarna men hittar bara en vid dörrhantagen. Sitter det kanske skruvar bakom träinläggen? mvh Anders | |
|
Hade ockå spöken i min gamla E34, larmboxen (Cobra) var boven. Står en del här Länk Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
Börja här Länk Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.