AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.176

M5 Winkelhock på blocket

Visa användare
234
Morgan Hasselkvist
B10 V8 #041 2001
AlpinaCS #002
Lite taskiga bilder på en så unik bil, och vem f-n sätter dit AC snitzel :-) delar på en sådan???
Länk

Mvh Morgan
Alpina Club Schweden
Länk
co
968
commander_krill
520D touring xDrive -18
525D -11
X3 2,0D -13
530iM -02
En "winkellook",( är det en winkelhock look-a-like?) Synd att han förstört den, det finns ju inte så många

Freude am fahren
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Pinsam annons öht, hade aldrig köpt en bil av någon som uttrycker sig så där - tyder inte bara på dålig svenska, utan även dåligt omdöme...som i värsta fall "smittat av sig" till hur bilen blivit behandlad.
Man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord.
Det där var då bland dom sämsta bilderna ja sett på en bilannons.
Sen som ovan så tycker jag han inte verkar så seriös.
Synd på en sån ovanlig bil
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Ledsam bil. Har varit till salu flera gånger i år, ibland som Winkelhock, ibland som "vanlig" M5. Förra gången den var till salu så stod det att den var svensksåld, men det såldes aldrig någon ny Winkelhock här, bilen är regad först -95 i Sverige dessutom.
Håller med Morgan om AC Schnitzer-utrustning och detta är naturligtvis INTE fabriksmonterat på bilen så som påstås!!
Blir rädd när säljaren inte ens vet namnet på bilen han säljer.
Tråd på annat forum om bilen Länk (kan ev. behövas ID för att läsa).

-M5 E34 Limousine register Länk
V12 LeMans
Hehe , jag kollade in den på SM-bilar i Höör i somras. Den "gick" bra den lilla turen jag körde den(utnyttjade ej dess hela kapacitet då den behöver "varmköras" innan man kan gasa riktigt).

Anmärkningsvärt:

importerad -94 , inreg. -95 kan väl vara ok, men om första "svenska" ägaren har ägt den i 12 år , blir det ju att han har ägt den fram tills någon gång i år, och därefter har det varit 8 olika ägare bara i år.?????? (9 ägare enl. VV). Kan det ha varit ägare som efter ett tag har insett att man ej har haft råd att äga den?

Men den skulle behöva komma i rätta händer, om den är en okrockad? "seriös" Winkelhock-M5.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.