|
|
|
|---|---|
Njuren |
Hej! Funderar på om ja o käringen ska till Nurburing och åka ett varv i Ringtaxin sommaren 07. Någon som har tips på hur ja ska ta mig tillväga? Boka i förhand osv? Tack Mvh Njuren |
|
Länk Sökte på Google |
|
|
Tack zputnic! |
|
|
Ringtaxin är nog helt fullbokad redan nu, sägs det. Försök gärna, men mitt tips att Du tar en snabb BMW och kör själv. En helt otrolig bana, körde åtta varv på Nordslingan med en Peugeot Mi16 i standardskick för 10 år sedan. Nästa gång blir det BMW M3!! Lycka till. Keep racing. |
|
|
Njuren: jag bokade minst ett par månader i förväg för sommarens körning. Har du riktig tur kan det finnas cancelleringar undertiden du besöker ringen. Är däremot väl värt pengarna, men bered dig på en svettig & varm tur om solen är framme.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Hej Njuren!! Här kommer tips om Ringtaxin. Tel.nr: +46 2691 932020 Biljettbokning på www.bmw-motorsport.com/ring-taxi Kolla även: www.nurburgring.de Där finns ALLT, varvtider, bilder, kartor osv osv. Kör så det rüker... Keep racing. |
|
|
Hej igen, Njuren!! Det blev fel telefonnummer. Skall vara +49 2691 932020, dock endast 10 - 12 vardagar Lycka till!! Keep racing. |
|
|
du får nog vänta till årsskiftet med bokningen, går att sköta smidigt online och e-betalning. Ska själv ner i år igen och då känns det bra att friska upp minnet med ett startande taxivarv lillan Länk //Thomas |
|
Njuren |
Tack alla för eran hjälp! Längtar verkligen om ja nu får en tur i taxin =) Mvh Njuren |
|
Det finns ett snikalternativ också... De gånger jag har varit där så har jag helt enkelt frågat folk med sköna bilar om jag får åka med ett varv. Jag har bla "liftat" med: Opel speedster turbo. Mycket trevlig kille från Borås! Porsche GT3 996. Rutinerad ringenräv som bodde i närheten. Porsche carrera GT. sinnessjukt!!! |
|
|
biljetter för 2007 är helt slut. jag kom hem i morse från ringen biljetter för 2008 släpps på hemsidan i dec |
|
|
simon e30: ungefär som att inte ha pengar att spela för på stena båten och fråga ngn bredvid om de kan avvara en slant! - inte fränt! |
|
|
80s: Varför det? Frågar man snällt så är det värsta man kan få är ett nej. Jag har själv liftat med några när jag har varit på Ringen, inga problem alls. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Åker hellre egen medhavd standard golf (inte för att jag har ngn golf) än att snylta på andra! Men visst ring taxi låter riktigt coolt! Det var väl det den här tråden ´skulle handla om? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.