|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
|
Jerker: Vem ska skärpa sig??? _____ Micke Länk Länk |
|
|
---FF--- (Fast forward)!! Alltid först, inga stenskott! |
|
|
RACE RÄSER RÄJSER RACEME SEEYAA (see you) för den som inte hajar. SEEYOU 2NIC4Y (To nice for you) BIGGER BETTER WMCA (kul) BMWMB (Pallindrom) E39 Det var ju kul att spåna! PeterB Länk |
|
|
Bornius: Du får ändra i din signatur... Länken gäller inte längre. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Det är denna du ska ha i stället. Länk Lång och jobbig... Ja jag vet... _____ Micke Länk Länk |
|
|
2FAT4U MAXA MAXAD MAXAT Länk |
|
|
Gick en 325 E30 cab här i krokarna innan som det stod DOLLAR på. Det var nog i princip när bilen var ny i slutet på 80-talet och det var rätt kaxigt. Några briljanta förslag på vad det kan stå på din skylt har jag däremot inte... För få bokstäver helt enkelt. MASSALON är ett alternativ om det varit tillåtet. (Läses som massa lån). Var nån båt som hette så enligt en polare. Rätt tufft!! Hoppas dock du hittar nåt som passar just dig inom en snar framtid och önskar dig lycka till! /Kidde Vill ha BMW igen! |
|
|
vi ses är ett bra tips... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
BANGLE :-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Se 2002-04-11 21:05 i denna tråd. Sidan tre... _____ Micke Länk Länk |
|
jocker18@home.se |
Cris, WmB är reserverat för mej juh! mitt nick överallt utom här e WmB :DDD usch er WmB SoundZ |
|
Finns ju många roliga och coola kombinationer... med de jag gillar är redan upptagna. :-( Annars är det bara att komma på ett tema, kanske inte bara att det är en BMW, modell, motor osv. Jag tycker att Bornius förslag 2NIC4Y eller liknande är bäst. Finns ju oändliga variationer med 2 först. :-) // Emilia |
|
|
BYTFIL VI SES HA DE HEJDÅ (om man nu fick ha å ??) VROOM ETC... eller ja vet jag... :)) /Mvh Göran |
|
|
4LV8 PHAT MORPWR - "More Power" MYSPYS - kanske lämpligare för en vagn med överladdning? :) MAXTRQ - "Max Torque" MAXPWR - "Max Power", obs - är dock namn på en töntig Engelsk biltidning, ung. som. "Spoilernytt" FETT FETBIL - Min personliga favorit BIGPWR V8PWR 6VXL Mvh Björn |
|
| BMWPWR | |
|
IH8U |
|
| Såg en Audi cab med en fjollig (enligt mig) reg. plåt.. det stog DIVA | |
| 4RE | |
|
Enzo who? *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
järnet |
.....vilka trista förslag du får! Har du köpt skylten ännu? Det började ju rassla in förslag för ett år sedan. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.