|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Det stammer bra. bodde forut i Tyreso men har nu flyttat till Trosa. Bilen vart forovrigt sald i mandags sa nu letar jag M3 E30 :) |
|
mag |
måste bli jobbiogt i längden med alla som vill prova :), det gäller att man har en vass bil. Fyndigt är det i vart fall, själv skulle jag nog vara så tråkig att jag tog MAG som reg nr, fast min bil har ganska kul reg nr ändå GHB xxx :D //Magnus |
| khuken är ledig... | |
|
FUN 42 Min farsa har en tvåsitsig merca. Han tänkte köpa en skylt med FUN 42! Det är ledigt! :) /Jocke Anderberg "Don´t laugh your daughter may be in here" |
|
|
Förresten... Själv har jag xxx 325 och inget 316i emblem där bak, kan ju lätt få folk att tro att jag har en 325:a!! =) /Jocke Anderberg "Don´t laugh your daughter may be in here" |
|
|
Varför inte "JETSET"? Lagom kaxigt och ledigt... =) roadZter |
|
|
Jag har skickat efter en intresseanmälan på BMWPWR, såg det på US-BMW. Tyckte det var bra. Ledigt var det oxå. /Bimmerman Länk |
|
323E21terror |
Det finns en som går utanpå det mesta vad det gäller kaxighet och det är "LORDEN"..känner till en kille som har det på sin MB. farten är min drog |
| då vill det till att man är lord också, annars är det bara pinsamt... | |
323E21terror |
Ja kanske det, men i ärlighetens namn har väl många plåtar som är pinsamma. Hur många är det inte som kallar sig själva för kungen osv..eller har skyltar som symboliserar pengar på någotvis fast de många gånger inte har ett korvöre. Men jag håller med dig, jag föredrar ju själv att den personliga skylten symboliserar ens personlighet och leverne på någotvis som man kan leva upp till. Jag har en stark önskan om att ha FRIFART, men det är ju tyvärr en bokstav för mycket :-( farten är min drog |
| hm, 'FRIFART'... skulle se rätt kul ut på engelska vägar... ;) | |
| Ungefär som alla engelsktalande som vrider sig dubbla när de passerar sträckor utmärkta med "FARTKONTROLL" :-) | |
323E21terror |
När man ändå är pågång så varför inte FJÄRT....haha skitkul :-) farten är min drog |
| Eftersom jag är en datanörd skulle jag ha tagit H4X0R :) | |
| szcxzcs, Omöjligt att komma ihåg. | |
rocketboy |
Jag har GRR på min Z3 Coupe och nu kallas jag frostis flakes killen ;-) GRReat |
JohanOS |
Den bästa jag sett var nog en kille som åkte här på avenyn i Göteborg med en Dodge Viper, med regplåten "I Know" Det var helt klart vald med riktigt kaxig eftertanke :) |
|
JohanOS: Håller med. Killen vet och visste vad som gäller i den frågan. _____ Micke Länk Länk |
|
| Snälla Du! Kan Du inte ägna Dina tankar till bättre? Ditt inlägg är så dåligt att det inte förtjänar ens ett svar. Skärp Dig! | |
|
Svarar Jerker på ett inlägg som raderats? Automat är bekvämt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.