|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
|
Prova 525tds:) |
|
|
prova 516td hehe?? finns ju inte men ändå =) Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Skulle anta att det beror på att BMW äger varumärket. Enkelt:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Då får det bli BMW 8...samma uttal, när får jag trisslotten? :) | |
518i slow mobil |
eller "4 real"? På riktigt, lite halvkaxigt? Eller kanske SPEED? 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
Prova Mrspeed om de nu gick å ha 7 bokstäver, nån skrev tidigare i inlägget att de skulle gå eller ???? *du får för mig ha de iaf =))* ja har mitt "vanliga" reg. nummer å de får räcka Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Asken: svarade du på mitt inlägg eller =) isåfall mena ja att 516td (om den nu skulle finnas) var att de skulle va den sniknaste bmw:n som skulle nånsin gå att få tag på. Skulle kanske va fränt på en 540 eller liknande modeller =) Mvr Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Läste om en kille i USA (där man får ha 7 tecken) som hade texten "1BADBMW" på sin trimmade BMW 750iL. /Fredrik |
|
|
extas Det är väl vad man är i varje gång man framför en BMW? MVH /Jonas |
|
mag |
bov, skurk, snodd, hälare, och bög (något för gardell kanske) är lediga skulle dock inte vilja rekomendera något av dom :) try me var dock upptaget men raceme ledigt. //Magnus |
mag |
race är ledigt också samt gasa |
|
Har oxå sett VRÅLÅK, men då satt den på en merca 190 som var kraftigt stylad...(tidigt 90-tal) Det finns en präst i Norrtäljetrakten som har PRÄST Kan rekommendera RISHÖG...helst på en sprillans bil BYEBYE...gäller att ha pulver under huven MINBIL...så att alla vet FUNCAR LEKSAK RACER KVICK 2 FAST nåt av de borde man nästan skaffa....nån som vill köpa en gammal volvo så man får råd? Rasslar runt i min gamla 518 |
|
|
Skulle nog tro att 2 fast e redan i bruk eller!!! Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
| varför inte W M B ser nog bra ut i backspegeln | |
|
Kan det inte vara nåt att skriva " Jalla " Betyder ju Fortare på Arab OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
vet vad jag ska ha när jag får råd, så tyvär kan jag inte be att få trisslotten =0) lycka till!! såg en fet merca en dag och på den stog det "BETALD" så att ingen skulle tro att han satt hela familjen i pant ha det, martin ///Kör så det ryker, men inte från motorn =0) |
|
|
Dahlbäck har ju "2fst4u"... Som "2 fast",fast kaxigare! Jeppe |
|
|
CUL8TR kan vara bra på en snabb bil |
|
|
Mag: hehe, den skylten har jag. :) Detta har varit uppe forut, men tank pa att om du tar nagot med en modellbetackning sa blir det inte sa kul om du byter bil. Sjalv angrar jag min skylt lite da den ar lite for kaxig. skulle nu vilja ha KOR OM, med prickar pa o:et :) MVH Christopher Letar fin M3 E30 |
|
|
Aaah try me har jag sett ett par gånger i Haninge. Diamantsvart E34 eller hur? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.