|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
| jag skulle ha BMW540 | |
|
Är BMW540 tillåtet då? Är ju precis som vanliga regskyltar... tre bokstäver plus 3 siffror.... |
|
| hmm.. kanske inte.. | |
| Men jag såg en bmw där det stod bissenis det är ju fler en 6 bokstäver | |
| BMW 540 finns redan som regnr. på en: VAZ 1500 COMBI ! | |
|
Jag skulle ha BMW750 till min, men det var redan upptaget av en Volvo 142 i Norrland någonstans. Surt! Jeppe |
|
Gemini__ |
Jesperado: BMW750 är inte upptaget som en personlig nummerskylt. Men man kanske inte får ha kombinationer som kan förväxlas med vanliga reg. nummer? Vad vet jag =) Mvh: Tompa |
|
vaffo inte BIMMER, vedertaget slang för BMW Surfa in på www.bimmer.tk |
|
|
Min favorit är inte tillåten. STULEN Skulle ju förklara varför man kör som man gör ibland. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Det finns som "vanligt" regnummer, och två bilar kan inte ha samma. Jeppe |
|
|
Några förslag: 286 HK eller 295 NM eller 310 NM beroende på om du har 4.0 eller 4.4 liters motorn. Mvh |
|
| ehum, var har du fått att M60/2 motorn bara skulle ge 295NM? Rätt värde är 400NM vid 4500rpm. | |
|
Samtliga är LEDIGA enligt vv: ÄGGFOT ironiskt PIZZA som i pizzaracer DYRAST helt enkelt dyrast i köp och ägande SÄLJES annonsera jämt! 518tds slippa polisens intresse... Skicka ett mail till Bobby så får du adressen dit trisslotten ska skickas :-) /Bobby |
|
|
Det lutar åt BMW V8 lite tråkig kanske men känns rätt ok =) SUPPORT YOUR LOCAL BIG RED MACHINE |
|
|
Vad sägs om FEAR ME? -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Vad sägs om "oregad" ? :-) ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Yamaha WHY Scooter -99 (4sale) |
|
Jonny T |
Hej Niklas, Du gör en riktig iaktagelse. V kan ju iofs finnas som alternativ på personlig skyllt. Tycker dock att det är lite märkligt att endast W finns och inte V på våra "tilldelade skylltar". Det lär ju inte gå att ha en personlig skyllt som är lika en "tilldelad skyllt". Läste i Vi bilägare att polisen stoppat flera bilar med vändbara framskylltar i samband med en artikel om övervakningsskåp. Ja menar... det är ju en riktig bubblare på önskelistan. Och vad skulle det stå på "baksidan" i så fall? Här är ju allt tillåtet:-) Freude am fahren. /Jonny |
| En röd M Roadster här i Karlstad har/hade "MMM"... | |
| Om du har en snygg fru/flickvän som kör mycket kan du ju alltid klämma till med "GIFT" :-) | |
Mangemannen |
Vad kostar det??? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.