|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en 530 d -03 och nyligen fått insatt navi efter att denne blev stulen för 2 månader sedan. BMW säger de installerat ny anläggning efter att ha provat den stulna som kom tillbaka efter polisen funnit tjuvarna. Den stulna ska ej ha fungerat och därför ska de ha installerat en ny som jag fick ut på förskring. Den "nya är helt lik den gamla och jag har misstanke om at jag fått den gamla. De radiostationer jag hade lagrat är fortfarande de samma. Kan dessa lagras någon annan stans än i själva anläggningen? Om ej så måste man väl anta att de satt in den gamla eller? Kan någon hjälpa mig med denna fråga så är jag mkt tacksam. Mvh morten | |
|
För att svara på frågan så lagras inga radiostationer i Navi-enheten. De är två helt separate burkar. Navin är Nr 2 här: Länk medan radion radio är här: Länk För göra iaf en enkel koll av navin så titta under "Last Destinations" och "Address Book", är det samma enhet så bör du känna igen det som står där. Är det tomt kan det vara en ny enhet eller så har någon raderat allt. Mvh Björn |
|
|
Hej Björn! Tack för snabbt och förklarande svar. Min adressbok var tom och förhoppningsvis betyder detta att navin är ny. Kändes angeläget att kolla upp detta. Visste ej att det fanns en radioenhet separat från navin. Troligtvis den låda som sitter bak i lastutrymmet av min touring. Denna har ej blivit stulen så det förklarar varför kanalerna kvarstår. Mkt tacksam för hjälpen. Mvh Morten |
|
|
priskorven, du har powerpost... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.