|
|
|
|---|---|
|
Mina katter har börjat rasla,- et himla liv! Dyrt med nya originala,- Biltema har universal katter till 700:- per st. Kan jag anv dom? Dom är godkända för motorer upp till 4 liter, min är på 4,4. Inbillar mig at det går då det är 2 katter som delar på 4,4 liter. Har jag fel?- Förslag mottages med tack. (Till en början skall jag skruva i hop höljet med reela skruver) | |
|
Du har rätt, det bör fungera utmärkt. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Tack Jesperado,- då kör vi på det!!!! Ha en trevlig jul! mvh joel |
|
|
Jag skulle satsat på den nya typen med metallkärna: Länk Länk Länk Mvh |
|
|
Märkligt att kategorisera dimensioneringen av katalysatorn till motorvolymen tycker jag. Borde vara bättre att gå efter effekt. Flåklypa |
|
|
Biltemakattar på en E38.. hmmm BMW CS #5139 |
|
|
Om jag inte tar Biltemakatter, - finns det ngt billigare på marknaden?- originala kostar multum! (Min 740 är ingen "söndagsbil"- jag är beroende av den i mitt firma)- den skall bara funka. |
|
| Själv kommer jag nog när det blir dags att satsa på katalysatortekniks med metallkärna för 1600:-st. Biltemas priser är dock bland de mest prisvärda vad jag sett hittills, om bilen bara ska rulla vidare för minst pengar. | |
|
Powertoy!- var hittar jag Katalysatorteknik,- i Stockholm? joel |
|
| Länk Länk | |
|
.TACK rob_t_j72 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Toppen! |
|
|
.TACK rob_t_j72 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Toppen! |
|
| Förutom att kattarna med metallisk kärna håller längre än vanliga keramiska så får man ju mer effekt och lägre förbrukning oxå, det borde väga tyngst, eller?... | |
|
Sharifhan!- klart det gör! Bara skönt att man inte behöver originala till 15- 20 lakan! Krafwerk |
|
Prygleren |
Har du fået dem skiftet? og tog du biltema? hvordan virker de? Har du også haft problemer med motoren når den kommer over 4000 omdrejninger? Venlig hilsen Claus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.