|
|
|
|---|---|
| hejsan alla är på jakt efter en m3 så tänkte fråga er om det är någon som vet nått om den röda m3 e46 04 på bors bil i vällingby....vad tycker ni om priset osv....mvh cado | |
|
cado: Är du denna bil du menar? Länk |
|
|
Spontant känns det som ett bra pris för en svensksåld bil med så få mil på mätaren. Svart skinn med borstad alu är snyggt och jag skulle gissa att många letar just den kombinationen. Kan tänka mig att den röda färgen och den manuella lådan kan splittra marknaden i två läger. Jag föredar själv andra färger på Motorsport 3:or än just röd, men däremot trivs jag bättre med manuell låda än SMG. Tyvärr saknar den navigationssystemet. 18" eller 19" är egentligen en smaksak. 19" fyller ut hjulhuset bättre, men 18" fälgen är en snyggare fälg. Dessutom mer praktisk, komfortabel och däckkostnaden blir lägre. Är du sugen så gör ett M-test och snacka med föregående ägare för att åtminstone försöka luska om miltalet är ok och att den inte varit krockad. |
|
|
starre: ja det är den tack!! |
|
|
Känner till bilen, priser och dess förste ägare väl i fråga. Enägarbil. Byttes in mot en ny 130i. Körd juste, inte direkt hårt d v s. Milen korrekta, okrockad. Vinterdäck fanns till bilen medan den kördes. Vad Borgs gör av dom är en annan fråga.... Pruta 20 och känn dig nöjd:) |
|
|
asken tack för infot ja det låter väll bra provade bilen och den kändes helt okej...den saknar lite den utrustning som jag vill ha men jag får se desutom så var den ena stolen lite skrapat i skinet.... |
|
|
asken vet du om han har lämnat in viterdäck till borgs bil...för hon nämnde inte något om vinterdäck mvh cado... |
|
|
Vinterdäcken var med i affärens inbyte det vet jag. Du kan hitta ett par riktigt bra däck hos Thomas Sund annars 086670055 han har ett par ligger. Mvh Asken |
|
|
Asken: Är det mina gamla däck till min M3 som Thomas har kvar? |
|
|
Starre: Nej de var till en M3cab som en bilhandlarkompis till han meckade med. Kollade regnr som stod på däcken:) Mvh Asken |
|
| oke tack asken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.