|
|
|
|---|---|
| undrar om era m5or. hur går dom i från 240 uppåt?? min klarar 260 på 5an ca 7000rpm inga som helst problen. men när jag får i 6an så ökar den väldigt långsamt har inte plågat den så mycke men 270-275 sen tar det stopp är den inte piggare?? | |
| Dom är nog inte piggare än så.Du får helt enkelt byta bil om det inte räcker. | |
|
Nix, inte är den piggare än så:) Men det räcker väl? 250km/h är tillräckligt för mig. Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
|
En mappning brukar hjälpa (lite) Du skall kunna få ca 40hk till med lite inställning. Har gjorts på min, den drar en orgialare relativt lätt nu. Speciellt i högre farter. |
|
| Skulle tro att du har toppfarten på femman.En mappning/chippning ger nog inte riktigt så mycket på en sugmotor. Min M5:a är relativt rapp upp till ca 260, därefter går det sakta men säkert mot 300 strecket. Åtminstone 290, har haft 283 på mätarn då kom den fortfarnde(långsam bilist ivägen)med fyra rätt bitiga killar i bilen... | |
| oki men m3an 3.2an va mycket snabbare i desa farter min förra bil fan va jag blir besviken min kommpis 92a klarar 270 utan problem 5 petlåda 7000rpm trodde min skulle bli snabbare har just köpt bsr chipp fan hjälp mig hjälper det utan katt å sport avgas tex | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.