|
|
|
|---|---|
|
hejsan ha en 320 coupe 93 med centrallås. ha nu beställt en sats med fjärr och mottagare från ebay. nån som vet om det gå göra detta själv? tacksam om nån vet hur man ska gå till väga. tacksam för svar | |
|
jag undrar oxå?..risken e väl att man måste vara lite händig o ev ha elschema för bilen Länk |
|
|
ja fick mitt system hem i lådan idag. väldigt dålig beskrivning. 10 sladdar ska man skarva ihop vet jag. men frågan är vart man ska in o skarva. bagaget eller under ratten trors? nån som vet |
|
| under ratten | |
| fick en box med ca 10 - 12 sladdar som ska skarvas. men inte lätt hitta dessa kablar. färgerna stämmer inte ihop. verka sjukt svårt. nån som kan hjälpa mig med tips | |
| färherna är säkert olika för 0lika fabrikat, kolla på realoem.com om schema finns där | |
| ha du gjort detta själv cruser ? ja kan ta bild o skicka till dig så få du se hur det ser ut | |
|
hitta inte nått info om centrallåset eller kablarna under ratten. |
|
| nä ja gjorde inte själv, men såg på när dom gjorde på en audi, lämnade in 328:an | |
| de sitter en larmåterställare under ratten på min 328, antar därför att dom koppla in under ratten speciellt eftersom dom gjorde de på audin | |
| vad fick du ge för att lämna in dettta? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.