|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Fick min nya backsensor. Tog loss min gamla och ser att det är fel!!! Den nya har bara 2 stift, men min gamla har 3 stift! Går det löda eget.. eller kanske bättre att köpa ny! Vilka modeller har den sensorn med 2 stift? /Martin | |
|
Inte för att va sån men varför tog du inte av den defekta och tog med dig till bmw för att jämföra innan? Den skulle ju ändå av... Kan du inte byta den? Förstår att du inte kan få pengarna för den men byta borde väl gå. |
|
| Öppetköp Klart de går att få pengarna tebax , allt beror på hur länge du haft produkten | |
| Dom drar visst 10% på köpesumman men brukar inte vilja ta tillbaka elektronikpryttlar. Kanske går det att byta ändå? | |
| Bara som lite info för den som undrar så kostar dom 725:- / styck hos BMW. Bytte mina två mittersta igår och de funka perfekt. Lätt att byta på standardspoilern iaf. Bara rycka av listen och ploppa ut sensorerna. | |
|
Oggyone: "Öppet köp" är INTE en rättighet. Du och handlaren KAN komma överens om det men du kan INTE kräva det. Det är roligare med sex......hjul alltså ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.