|
|
|
|---|---|
|
Trots att jag egentligen inte alls letar efter bil i stil med denna så kan jag inte låta bli att faschineras när jag ser en välbevarad och i princip helt original E34. jag är egentligen på jakt efter en billig drifsäker och betydligt mindre bil till min sambo, men som sagt det är frestande att snegla åt det här hållet: Länk Någon som har tittat på bilen? | |
|
Underbart att se en 540 i BRA skick för en gångs skull. Utan kebabstyling, 11000 mil på mätaren och totalsliten inredning. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
735 |
Grymt fin! Bara slänga på org. fälgarna i annonsen eller köpa ett par org. krysseker så e bilen perf. |
|
Jag instämmer fullt ut med föregående talare; Äntligen en fin E34 540, finns inte många kvar utan smaklös styling, rost och för många mil! Absolut, bara på med de medföljande originalfälgarna sen är bilen klockren! Under förutsättning att bilen är i det skick som annonsen vill påvisa, vad anser ni då är vettigt pris? Bilpriser.se anger intervallet 30'-36' SEK på privatmarknaden. |
|
|
Tänk om alla skötte sina bilar så väl. Och dessutom ser till att bilen är i felfritt skick och nyrecondad vid försäljning! Att lägga sin heder i detta och veta att man säljer en bra bil, istället för att sälja av den för att slippa problem som alltför många gör. Tänk vad mycket trevligare en bilaffär skulle vara då! Verkligen ett fint ex. |
|
|
Jag har svårt att släppa denna bilen ur tanken, om den visar sig vara så fin som annonsen vill påvisa så kommer det vara vårt att låta bli... Har skrivit till säljaren för att få ytterligare information och bilder, sen får vi se! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.