|
|
|
|---|---|
|
Fredrik Ekblom kommer nästa år att ratta en BMW i STCC igen efter några år i Audi. Så här kommenterar han det : "Jag har haft min beskärda del av understyrning" och "Att köra bakhjulsdrivet igen, och dessutom en helt ny 07:a, är den kick jag behöver för att det ska kännas roligt att satsa allt på en tredje titel" Jag hälsar honom välkommen tillbaka och lycka till! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Blev en positiv överraskning i morgonens lokalpress att våran kumlagrabb är tillbaka i ett BMW stall. Får väl hoppas att det han åker ifrån de övriga närkingarna, övriga utsocknes göra sig inte besvär :) ///MVH Hasso Länk |
| Det verkar dock som att det funkade rätt bra för Björk i år, trots understyrning ;) | |
| Tror väl mer på att Björk hade flyt med Göranssons ostabila körning. Han var ju trotts allt 20 sekunder långsammare när göransson höll sig på banan. | |
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Kommer bli fin fint. Westcostracing storsattsar -07 med en imponerande budget på drygt 16 miljoner och med bla. 3 st 320isE90. Audi får se upp! =) |
|
| hoppas bmw kan ta tillbaka titeln från audi detta år då | |
| Nä nu är det vår tur att dominera efter två års missflyt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.