|
|
|
|---|---|
|
Beställde igår min första BMW! Blev enligt denna spec med erbjudandet på M-Sport Edition 120i Le Mansblå Met AUAT AUAT Antracit klädsel M-Sport Advantage Bakre nackstöd fällbara Rökarpaket LM fälg M 208 Xenonstrålkastare Klimatautomatik Farthållare Dryckeshållare Armstöd fram Regnsensor Ytterspeglarpaket Veloumattor Multiratt Söldlarm Nu blir det en lååång väntan till ca den 10 mars enligt säljaren! Hoppas nu att jag valde rätt färg, har börjat gilla den vita mer och mer men flickvännen vägrar denna! Dock är Le Mansblå riktigt snyggt också! | |
|
Grattis till beställningen. Jag fick min första BMW i fredags och kan bara säga... det är skönt att slippa understyrning!!! Har nog aldrig rattat nåt så följsamt och precist. Min BMW120d: Länk |
|
| brettmar bara att gratulera... den är hur snygg som helslt med m-paket och det ända jag hade lagt till på din lista är taklucka som sahlback har.. bilen känns så mycket mer öppnare och luftigare då...... sahlback fy satan vad läcker din var... om du ska sälja den om någr år säg till så kanske man har råd :P | |
| brettmar! färgen är grymm! :) | |
|
Le mans Blå? Någon som kan länka till en bild? _____Vraum!_____ |
|
|
Japp. :) Här kommer en 130 med Le Mans Blå Länk |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Grattis, alltid kul med en ny bil Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
| rullar flera 1:or i eskilstuna med m-paket bland annat en lemans blå och i verkligheten är den mycket snyggare än på bild enligt mej.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.