|
|
|
|---|---|
|
Hej BMW experter ! Vad tycker/tror ni att är realistiskt pris för min bil när jag sätter den till försäljning, om jag vill ha den såld på 2-3veckor ? En 330Ci -04 som rullat 6600mil, SV-såld, mystikblå, Navi 16:9, Läderklädsel, M-Sport paket, HarmanKardon 18" 193m + 17" vinterhjul. Kan jag få kanske 210-220tkr för den eller är det bara att glömma, pratar vid snarar kring 170-180tkr ? Ser att motsvarande är till salu för 230-260tkr, men det är väl drömpriser. Vad tror ni ? | |
|
En bit över 200' ska väl inte vara någon omöjlighet med tanke på ålder och utrustning. Sen är det ju alltid ett övervägande hur fort du vill ha sålt den. ___ //Ulf |
|
Helga |
<200 //Helga |
|
Svensksåld 330Ci 04a med hyffsat kort körsträcka och galet mycket utrustning för att vara en svensksåld bil.. Jag skulle inte sätta ut den för under 230. Men som sagt det beror ju på hur snabbt du vill få den såld. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Otroligt svårt. Bilen är relativt ny – men ändå en generation gammal, vilket innebär att värdetappet tyvärr inte kommer upphöra än på ett tag utan fortsätta i relativ snabb takt de kommande åren ner mot 100 000. 01:or och 02:or drar ner prisbilden. Men, bilen är svensksåld den verkar helt rätt utrustad, lagom mil. Det ska inte behöva vara omöjligt att få sålt bilen för runt 200 000. Men, att få sålt den nu, runt jultider inom 2 veckor tror jag faktiskt inte blir det allra enklaste. Lycka till. |
|
735 |
220-230´borde väl du få ut tycker jag, men som "acey" säger kanske inte veckorna innan jul, de veckor där det säljs mest bilar. Även om nya kupen kommer ut som "jahreswagen" om ett halvår kommer priserna för en sådan, vara minst en hundring upp för en 325 skulle jag tro. |
|
Hej! Kan du vara vänlig och skicka lite mer info och bilder på bilen. Är intresserad! MVH Ezi Pezi |
|
|
Tja 8500rpm! Undrar om din 330 är såld ? Du skulle kunna skicka mer info och nån bild. Är ute efter en 330 ........ Ezi Pezi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.