|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om det här? www.foto-nix.com /Kristian | |
| Kanske funkar,dyrt i onödan om det inte gör det. Det billigaste är nog att hålla 110! | |
|
Jörgen Nyman. Här omkring och en bit härifrån har de satt upp kameralådor på 90 respektive 70 väg. 90 går att hålla men 70 är förbaskat lätt att glida över.... Till o med med farthållaren eftersom vägen är lite krokig och många håller 55-60 så vill man ju om.... att DÅ bli blixtrad är inte så roligt eftersom man egentligen låg med farthållaren på.... :( Bara det är ju NÄSTAN skäl att lägga upp 1200:- på en skylt, fast jag tog nog bägge i så fall..... [ www.tocnet.nu ] |
|
|
Jag skulle aldrig betala så mycket för en produkt som ingen ställer sig bakom. Den enda kopplingen du har till tillverkaren är ett postgironummer och postbox -det luktar bondfångeri! Bara det faktum att de uttryckligen säger att de inte garanterar funktionen är nog för mig. Bilden på hemsidan är inte ens ett fotografi utan ett bildmontage. Titta på reflexerna i bilen-ingen skillnad! Var och en bestämmer själv, men jag köper i alla fall inte. Mvh |
|
|
Luktar välgit skumt. Tror inte telenummret dom angivit funkar heller. Administrative Contact: Foto-nix (JQOUPAWJVO) no.valid.email@worldnic.com Foto-nix Box 489 Lund SE 046247888 |
|
|
En seriös firma har även F-skattsedel.. vilket inte dessa verkar ha. Jag skulle tro att dom som handlar här blir blåst på sina pengar. aldrig mer Audi! |
|
|
Hit går deras telefonnummer: Medos Box 4189, 227 22 LUND 046-24 78 88 Roland the apple pro production inc Box 4189, 227 22 LUND 046-24 78 88 aldrig mer Audi! |
|
Anders Wängström |
Bara bullshit!!! Bilderna är inte äkta!!!!!!!!! M3 Forever!!!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.