|
|
|
|---|---|
|
Jag ska plocka ut baksätet ur min e36 sedan utan fällbara ryggstöd. Sittdynan är ju bara att dra upp men hur gör man med ryggstödet? | |
| Ingen som vet? | |
| samma sak där. det ska bara vara att rycka loss. sitter hårt men försök få ner fingrarna emellan så du får ett bra tag och dra utåt på varsin sida. | |
|
Jag vågade inte riktigt dra så hårt när jag testade förut då jag var osäker på hur det satt fast. Ska göra ett försök. Tack för svaret! |
|
| är det inte en skruv vid varje sida där nere med är det iaf på e30 | |
| nej inte på e36 sedan. | |
|
Jag testade att dra lös ryggstödet ikväll men lyckades inte. Helt säker att det bara är att dra? Det är en eftermonterad skininredning från en M3 om det skulle vara någon skillnad. |
|
| då vet jag ej. har svårt att tänka mig att baksätet från en m3 passar i en sedan? på min e36 har jag vanlig grå tygsäten och sittdynan vara bara att dra upp. Och ryggstödet ryckte jag först på ena sidan sedan på andra och då lossnade det. första gången satt det riktigt hårt men nu är det enklare att få lös det. | |
|
Okej. Övriga inredningen är tagen från en M3 så jag antar att även baksätet är det. Men eftersom jag inte hittat några skruvar eller annat inifrån bagaget så får man väl förutsätta att ryggstödet, preics som du säger bara är dittryckt. Kan du försöka förklara vart själva fästena sitter någon stans? Så man vet vart man ska dra. Och om man bara ska dra rakt ut eller snett åt något håll. Man vill ju inte dra sönder något i onödan. |
|
| sitter som två hål i ryggstödet som som är fastryckt med två piggar. testa och ryck lite försiktigt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.