AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
673

Nya framlyktor, Angeleyes eller Orginal?

Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Tjena, bilen skall på lackning och tänkte passa på köpa nya framlyktor för de som sitter nu är rejält blästrade. Har alltid tänkt att det ser fult och knappast så stilrent ut med diverse angeleyes och dylikt... Så får man se den här bilden..

Länk

Tycker de gör sig väldigt bra där, det är dem med svart bakgrund och inte silver som jag tycker blir för mkt... Jaja tänkte bara höre vad ni föredrar, och kanske knuffa mig lite åt rätt riktning-

Orginal eller Angeleyes?

// MVH Jocke
gretzky
Har just lämnat in min bil för blandade rep. o ska då passa på att montera angeleyes. Om du har en mörk bil håller jag med om att svarta insatser blir snyggare o ringarna kommer att synas bättre. Min bil e silver så jag tror att kromade insatser kommer att göra sig bättre på den......hoppas. Kolla även in här, Länk tror dom e billigare. Lycka till!

dieseldoris
gretzky
Fel av mig dom va inte billigare, men du kanske har lite mer att gå på...

dieseldoris
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Tackar! Jag är ju helst ute efter grejer som verkar orginal fast är fräschare och nyare.. Har aldrig sett den IRL på en 3-serie så jag får nog avvakta...

Det finns också två typer av BMW-Orginal till E36 ser jag, ena typen med två stycken strålkastre , och den andra typen har en av vanlig typ men den andra har en rund boll/kula i mitten.. Någon som vet skillnaden? Årsmodell?

// MVH Jocke
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Kolla min 328 jag har angeleys på den det är väl dom som ser mest orginal ut. Förutom blinkersen då, men den kan man ju byta till valfri.

328: [Avställd] Länk
318: Länk
/Jonsson
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
hmm den biden såg man ju inte mycke på..
kolla denna istället: Länk

328: [Avställd] Länk
318: Länk
/Jonsson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.