AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.498

Bra verkstad i Skövde området?

Visa användare
400
Bamsehalvar
320D -00
524TD -85
Måste lämna in min bil då airbaglampan börjat lysa och inte vill slockna, undrar om någon vet en bra verkstad att lämna in bilen på förutom bmw och mekonomens.

ska vara i skövde området,
Hade senast bilen inne hos Bullens Bil och Gummi som skruvar ganska mycket BMW. Bra mycket billigare än Bilsalongen och verkar vara duktiga på det dom gör. Dock jag vet inte var dom har för diagnostikverktyg.

Skövde Bilservice har jag också bra erfarenhet av, iofs inte från någon BMW-reparation. Även dom bra mycket billigare auktoriserade verkstäder.

/// Erik
Visa användare
400
Bamsehalvar
320D -00
524TD -85
okej..var ligger det där bullens någon stans? de är alltså seriösa!?!

tackar för svaret
Det ligger i Norra Ryds industriområde, dvs på vägen ut mot Mariestad.

Så vitt jag vet är dom seriösa, dom har iaf funnits så länge jag kan komma ihåg.

/// Erik
Ne
362
Newman
I4 eDrive40 -24
I3S -19
Z4 35i -09
Bilsalongens verkstad i Skövde har släckt min airbaglampa (på min förra E46) 2 gånger.....gratis!!
Visa användare
400
Bamsehalvar
320D -00
524TD -85
japp..jag åkte dit till slut med, och de släckte den grattis. var bra.
cl
34
clasf
z3 Roadster 2,8 -99
Humms, var det i samband med service eller ? Jag var där för en stund sedan och de ville ha 900 kr, men prutade med sig själva ner till 500, och när jag frågade om man gjorde det i samband med service så blev det billigare ändå.
Visa användare
400
Bamsehalvar
320D -00
524TD -85
ne jag bara akte dit, och de sa att en typ sensor hade lost ut och att de hade slakt lanpan, grattis, inte gott att betala de pengarna for att bara slacka en lampa,
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.