|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jag har en BMW 323 Coupe-99 (Med Träinredning) som jag vill byta interiörlisterna i. Men vart kan man köpa sådana? Hade tänkt mig silver färgade. MVH OScar BMW - När du Älskar att Gasa | |
| schmiedmann.dk | |
|
Närmaste bmwhandlare, bra passform och inte så jäkla dyrt. Visserligen var det en e46-sedan jag bytte på men jag har för mig det gick på 2500, men då köpte jag växelspaksknopp i samma också. Min Cabrio Länk |
|
|
Ozzion Har skickat Powerpost till dig. Jag har silverlister i min cab -03 som jag gärna vill byta mot trälister. Vilken sorts trä är det? Skulle ett byte vara av intresse??? Niklas Fransosen |
|
|
Fransosen Du har Powerpost! |
|
|
Mocke Du har Powerpost Fransosen |
|
| Finns det nån som har bytt lister på en Ci? | |
|
lacka!!! |
|
|
Då måste man ta bort dem endå. |
|
|
ja men lätt billigare.. o troligtvis snyggare åsså får man vilken färg man vill.. |
|
|
Problemet är just att ta bort dem. Har du gjort det nån gång, eller vet du hur man gör? |
|
|
Några av mina lister pajade lite grann när jag demonterade. Att ta bort är ju helt klart det jobbiga hur som helst... Min Cabrio Länk |
|
|
Busenkelt o plocka av dom oskadda om man vet vad man gör :) Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det där ser ut o vara för mycket jobb!!! Vad tror ni bmw skulle ta o byta ut dem? |
|
|
Någon som vill byta aluminium el Kolfiber lister mot trälister? BMW - När du Älskar att Gasa |
|
|
ok, jag hakar på här. hade gett upp idén om att byta lister för det verkade dyrt. ere någon som har uppdaterade uppgifter om vad aluminiumlister kostar till en e46 cab? kollade på bmw för ett par månader sedan o har för mig att det landade på drygt 6 papp. om någon annars har tips på var man kan tjacka originalsetet billigare, så mottages det med stor glädje. thx på förhand. Utan min Beemer stannar jag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.