|
|
|
|---|---|
|
Länk När skall han bygga en BMW? /Fredrik | |
|
Vilken kille! Ofattbart grymt! ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
Imponerande, killen måste vara galen! ___ Bilen: Länk |
|
|
OMG! stor respekt för honom, att bilen hade växellåda och en fullt fungerande V12:a! på 100cc - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
minst sagt imponerande. helt otroligt välgjord. och vilket tålamod killen har haft. 20 000 timmar! "the car could run if we could find someone to drive it." /Lars Vägen är målet. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Med den kunskapen och kreativiteten han har, borde han kunnat skaffa sig en så pass välbetald anställning, att han kunnat köpa sig en riktig 312b istället! Önskar jag hade den kunskapen och tålamodet! =) MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Herrejösses!! Den killen måste vara definitionen på en perfektionist :P Att han tillverkar minsta lilla beståndsdel imponerar nåt enormt! |
|
|
Vad ska man säga...? Saknar ord! |
|
|
"Yes, the car could run if we could find someone to drive it" =) Skön snubbe. Mäkta imponerande! "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
heltsonika, Ibland önskar man att man vore i skala 1:18. =) /Fredrik Länk |
|
| Synd att länken verkar borta? | |
|
javascript:ol('Länk Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
Länk den här e det Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
Killens egna hemsida Länk Synd att inte klippet från TopGear finns med och jag lyckades inte hitta det på Topgears sida. Finns dock ett par filmer från första bygget på franska att ladda hem. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.