|
|
|
|---|---|
|
Hej, Upptäckte just att någon har skurit sönder alla dom nya vinterdäcken på bilen..... tack! Kan man laga däcken på nått sätt eller måste man köpa nya? Har hemförsäkring och trafik..någon nytta av dom? Tack //J | |
|
beklagar... men det är nya däck som gäller. Varken trafik eller hemförsäkring ersätter vandaliserade däck. Man kan inte laga skador på däcksidan, utan bara på slitbanan. ___ Bilen: Länk |
|
|
Ring trafikförsäkringsföreningen och fråga dem... |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hemförsäkringen täcker i vilket fall ingen fordonskada så länge den ej stått i hemmets garage! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Vilka idioter! Blir förbannad varje gång jag läser/hör om sådant här onödigt skit... _____Vraum!_____ |
|
|
Ring försäkringen och fråga? Det är väl solklart vandalisering? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
| Har pratat med mitt försäkringsbolag. ENligt dom har jag inte en försäkring som täcker detta.. :-( | |
|
Vad har du för försäkring? delkasko? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Herr Gaspedal Ett tips: Läs första inlägget igen så ska du nog få svar på din fråga. :-) |
|
| En en gång vandalisering av BMW, som sagt det är lätt att vara avundsjuk på dem som får köra BMW och bakhjulsdrivet på vintern. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.