|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Har varit ute och gasat hela kvällen. Vilken fantastisk vagn! Tack BMW! | |
| ...var ju tvungen att ändra användarnanm också ;o) | |
| så bra gick det ;o( | |
|
Man får gratulera, kul för dig. De är en väldigt speciell bil du har fått tag på. hur många mil? Vad fick du ge? Jag hoppas att den är orginal militärgrön? |
|
|
British Racing Green:) Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
| Ja va oxå ute o gasade hela kvällen, men såg ingen gt :( | |
| 10.000 dok. mil. Vad jag fick ge står mellan mej och ägaren, men den var inte billig.... | |
e-b |
Grattis! Berätta mer om bilen. Det är ju intressant!! |
|
Grattis!!! Blev ny ägare till M3:a -99 igår, värst va de köps M3:or nu då=) ---> M POWER <--- |
|
Anders Wängström |
M3 vill ju alla HAAAAAAAAAA!!!!! Ultimata bilen för mig!!! Pengar är bara papper!!!!!!!! |
|
Min bil har nummer 312 (en av de senare bilarna), import -97. Extra (utöver GT standarden) är elstolar, strålkastarspolare och rollo. (saknar dock mitarmstöd och det ska ju åtgärdas). Vad mer kan jag säga? Sanslöst vad M bilarna går! Men det ska varvas rejält... Jag är bara lycklig. ALLT känns rätt, bara skivorna fram som behäver svarvas, sen e allt i toppskick. M bilar e ju nära Ferrariprestanda för rimliga pengar/ägarkostnader. Jag e kär! |
|
Steffe |
Grattis till bilen. 312 är fägkoden på br-racing-green. Var rädd om pärlan, det var jag på min tid. Visst, GT:n behöver lite mer varv än vanliga M3:or. Hoppas få se bilen på någon träff. Det skulle ge härligt nostalgiska minnen. Filmade förresten innifrån bilen på Nürburgring när vi tog en Viper o en 355 på samma varv. Hälsningar Stefan |
Ex GT-Fahrer |
Kul att du gillade bilen.... Ta det nu lugnt...(Om man nu kan det med en SÅN bil!!!) :)) Mvh Pierre |
| Jag tyckte mej känna igen #312 från andra GT:ar jag kollade på. Vet du vilket nummer den har Steffe? Var ser man det? Jag ringde dej häromdagen förresten angående insugsplomberingarna, kan ringa igan på måndag.... | |
| >Pierre: Vi körde förstås referensracet hem, uppför halladsåsen på 5:an med ingångshastighet på 120 km/h. GT'n nådde 195-200 och polarens M3 -94:a 210 km/h (den går som ett svin, förmodligen chippad). Ganska manliga bilar e det i alla fall. Det verkar inte vara allt för lätt att bli av med 18 tummarna, om man nu vill ha lite pengar för dom.... ;o( | |
Ex GT-Fahrer |
Vad hade du tänkt sätta för pris på dom då? |
Ex GT-Fahrer |
Sätt ut en annons på 20-25 så lovar jag att du får spekulanter på dom.. :)) |
|
Jag trodde också att jag hade nummer 312 i början. Du får kolla chassinummret för att se vilket nummer din GT har. Serienummret på GT modellerna (samt några andra special typ LTW) börjar visst med en 4. (5:e positionen från slutet.) Dom sista 3 siffrorna anger nummret på din GT. Min var hade nummer 86. |
|
| Jag har problem att bara få 15 för dom! | |
Ex GT-Fahrer |
Du har ju bara haft bilen ett par dagar.... Sätt ut annons så får du se om det händer nåt. Tålamod! Pierre |
| mmmm..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.