|
|
|
|---|---|
| Hur många E39 imola II röda finns det?Sökte på Mobile och hittade endast 3st och på Garaget är det bara min som är röd. | |
| Har inget svar, men Imolaröd är bara för läckert, hade gärna haft en Imolaröd istället för Carbonsvart som nu. | |
| är M5an Imolaröd samma som M3an ? vad menar du med Imola II ? finns det I också ? | |
|
På www.bmw.de så finns det i alla fall 5 st. ___ //Ulf |
|
|
Missade att det enbart var M5...Ändrar mitt svar till 1 st... ___ //Ulf |
|
| Finns I & II...undrar om det inte finns III också? | |
| vad skiljer de åt då ? hur vet jag vilken jag har ? | |
| Det står i serviceboken vilken utrustning och färg man har.Vet inte om Imola red II var Invidual 99 det kanske någon annan har bättre koll på? | |
|
Imolaröd II 1999 Länk till "Hur många Imolaröda M5 E39 finns i Sverige?" Länk |
|
|
Vad jag vet så finns M5 E39 bara i Imolaröd II (405) M5 E39 Exterior Colors: Alpine White III (300), Imola Red (405), Jet Black (668), Titanium Silver metallic (354), Avus Blue metallic* (276), Le Mans Blue metallic** (381), Anthracite metallic*** (397), Sterling Grey metallic**** (472), Silverstone metallic*** (425), Blue Water metallic**** (896), Royal Red metallic*** (390), Chiaretto Red metallic**** (894), Oxford Green metallic (324), Carbon Black metallic (416) *thru 02/00 **from 03/00 ***thru 08/01 ****from 09/01 |
|
| Det där är väl färgkoderna?? | |
| Nu har jag kollat 405 är imolarot II.Såg den där infon på M5board tidigare och reflekterade över att det inte var antalet tillverkade bilar som siffrorna stod för. | |
|
Här Länk är en på väg in. ___ //Ulf |
|
|
Är det någon som har någon koll på antalet M-bilar av respektive färg?Jag är mest intreserad av hur många Imola II röda m5or det gjorts. Min bil Länk |
|
|
är det inte dags att sälja bilen snart?? :) |
|
|
Är du sugen? Faktum är att det är många som har frågat det.Jag har för avsikt att ha den länge men man vet ju alldrig vad som händer här i livet. Min M5a Länk |
|
|
japp, sjukt jättesugen så j**la snygg |
|
|
Det är fortfarande ingen som har någon koll av antalet tillverkade M-bilar i respektive färg?Skulle vara kul att veta.Såg att det endast finns en imolaröd på mobile just nu. Har lagt ut en film snutt på min M5a OBS den är varm körd.... Länk |
|
| Nu har det gått ett år sedan jag frågade sist så nu så har det kanske kommit in någon ny på forumet som har koll på antal tillverkade Imola II m5? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.