|
|
|
|---|---|
| Jag har tänkt montera ett öppet luftfilter på min 320 årsmodell -88 och undrar om man måste ha nån bondlösning eller om det bara är att plocka bort orginal luftburk och trycka dit filtret direkt på LuftMM eller hur löser man det? | |
| tror att du har en 4-kantig anslutning det hade jag på min 318 iaf. Jag har en adapter till salu som borde passa om du har en 4-kantig anslutning du kan ju maila om du är intresserad isf! jimpa_1987@hotmail.com | |
| Frågan är väl varför? Är det värt att förstöra en luftmängdmätare för typ en halv hästkrafts skull? | |
| Såga bort undre halvan på luftburken. Låter som öppet men du har kvar ett ordentligt filter. | |
|
enor: så lätt pajjar dom minsann inte dessutom så kan de vara en bra sak för nä de är dags å byta så byter man till nått bättre istl t.e luftmassemätare å från vart skulle du få den halva hästen ifrån? ger inga hk åha öppetfilter men gasresponse däremot |
|
|
rekommenderar original starkt då det bara är bortkastade pengar och mindre effekt med öppet filter generellt sett. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.