|
|
|
|---|---|
Lindeberg |
Satt och lekte och fick fram detta: Länk Rätt mkt effektökning! Detta måste gå att göra på en m5a med antar jag? Effekt ökning med 121hk. Lägg det på en m5a som redan har 400hk? Bara en rolig tanke:D Mvh |
| Finns väll ett par M5:or med dubbla kompressorer. Så det är klart det går. | |
|
Jag har letat som en tok efter ett kitt till M5 E39, men kan inte hitta något. och det styr mitt köp av bil i vår, då ska antingen en M5 E39 eller Audi RS4 B5 (2.7 BT) inhandlas, och det jag mest e sugen på är överladdat, men det e så kinkigt med kompressorkitt till m5.. så j*vla trisst! |
|
| Alutech i Gävle kan nog hjälpa dig. Prata med dem. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
www.540IS.com Rickard äger en kompressormatad 540 + en M5-01 med dubbelkompressor han kan tipsa dig, har även haft kitt till M5 fore sale. ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso, dubbelkompressor måste kosta multum? kompressorkit till 540 kostar ju på ess ca 50 000 inkl. montering, tänkte något i liknande prisklasser, men det verkar inte finnas. Får maila Rickard o fråga hur det ligger till. |
|
|
Här är en till salu-->Länk Länk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
| Det är den det diskuteras om. Alutech som har gjort installationen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.