AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
855

Någon som kollat på denna m3:a?

iq
327
iqbad
BMW M2 -17
Porsche Cayenne S -15
Volvo S60R -05
Varför blir inte denna m3:a såld? Har legat på blocket med ett pris på 230K men har nu höjts(!) till 240K. Är det nån som har varit och tittat på bilen? Tycker att färgen är helt ok och den har ju ändå hyfsat med utrustning med 19", harman/kardon och skinnklädsel. Vad är det som är fel?

Länk
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Milen. För runt 250'-260' får du en bil med 6-8000 mil istället.
Tror säkert att bilen har mycket kvar att ge, 11000 är egentligen inte mycket men på denna typ av bil drar det ner värdet en del. Rätt eller fel kan diskuteras.

Personligen gillar jag färgen, är det samma som CSL:n?
19" är ett klart plus.
Tyvärr inte SMG men det brukar det inte vara i den prisklassen.

Har varit till salu et tag och kanske går att pruta ner en del och kan bli en kul bil för rimliga pengar. Men som du nämner har den varit ute för 230' tidigare.
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Den där är stålgrå. Csl fanns i silvergrå. 2003 ersatte silvergrå den stålgrå färgen.

Mvh

Jonas
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
tycker inte alls miltalen är farlig med tanke på priset . kolla på skicket och avgör den verkar ha rätt utrustning
iq
327
iqbad
BMW M2 -17
Porsche Cayenne S -15
Volvo S60R -05
Jag är tyvärr inte spekulant än på nåt år på en m3:a, men det är intressant och följa med i prisutvecklingen. Jag gillar faktiskt den stålgrå färgen och har inget emot att vara utan SMG.
Kollar oxå runt på m3:or (fast det är för dyrt;)...men den där har jag inte brytt mig om, alltför många mil och dessutom hade säljaren inte bemödat sig med att skriva någon info första gången han lade ut bilen. Orkar liraren inte skriva vad det är han säljer har han nog inte orkat med så mycket annat heller förutom att bränna mil. Med den nya annonsen ser det ju trots allt ut som han har lärt sig ctrl c och tagit info från en annan m3:a....han kanske inte är över 60 ändå:)

Då tror jag mer på den här som långmilare... Länk
Jag har inte tittat på den men killen försöker ju iaf tala sig varm för sin produkt...sedan måste man väl vara färgblind för att köpa en bil med den skinn/inrednings kombinationen. Eller alltid ha dj_kligt mörka solglasögon på sig. Hmmm, eller köra så fort att man måste fokusera på vägen och inget annat...
iq
327
iqbad
BMW M2 -17
Porsche Cayenne S -15
Volvo S60R -05
Rad: Jag håller med om inredningskombon på bilen du länkade till, den var grymt ful.

Min kompis farsa har sin m3:a ute till salu nu, dock en -04 så de är ju rätt dyra, men om nån är på jakt efter en sådan så vet jag att denna är i mycket fint skick.

Länk
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
det som är mest irriterande när det gäller annonser på nätet är att de kallar nästan varannan bil för FULLUTRUSTADE fast i själva verket de är långt i från FULL utr.

iqbad , den va riktig snygg
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.