|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som känner till märket? och siåfall, vad är det för slags tillverkare? endast avgassystem? Mvh: Jimmy | |
| ingen som känner till detta märke? | |
|
hej jag hade en polare som hade en kellner bmw m3 94 tror jag då var det sportsystem fälgar och chip har jag för mig...hur eller hu var den skitsnygg fick till och med vara med i et repotage i bilsport. fälgarna såg ut som 2 k mot varandra. dock vet jag ej så mycket mer om du vill kan jag fråga honom, vad han tyckte mvh martin Länk |
|
| Ja, alltså jag är intresserad av vad det är för märke? vad de gör osv? är dem som Hartge eller nått liknande? | |
|
godmorgon precis dem är som hartage eisenmann osv..sök även på inlägg så tror jag du får upp en del här på forumet sök på kellener inte kellner..sedan hittade jag denna gamla länk där dem jämför kellener vs eisenmann sportavgas. Länk mvh martin Länk |
|
|
Kelleners avgassystem tillverkas av Eisenmann och håller följaktligen absolut högsta möjliga kvalité! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kan bara instämma med Kalle; Högglanspolerat rostfritt med lagom ljudnivå :) Glöm inte att köpa en hink autosol så man kan hålla dämparna snygga...(om man är lagd åt det hållet vill säga) M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
här är länken förresten till kelleners hemsida Länk Länk |
|
|
Tackar! ni är bäst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.