|
|
|
|---|---|
| håller på att klipper ihop en frän film och skulle behöva lite matrial. filmen ska gå att spara på hårdisken. bmw av alla modeller som bränner däck kör streetrace osv uppskattas. kanske kommer filmen upp, jag vet inte hur noga det är med det här är att andras bilar är med i filmen. | |
|
www.youtube.com www.autoclips.net Finns program och plugins som gör det möjligt att spara klipp från youtube på hårddisken. -> Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Går det att spara filmer från Streetfire.net? Om inte så kan du kika på länkarna som oftast är med i filmerna, kanske hittar du något där. Kolla även Performance BMW:s sida: Länk (en BMW-tidning) Och varför inte maxbimmer.com: Länk _____Vraum!_____ |
|
|
Vad ska du ha filmen till? ///Micke Min cabrio Länk |
|
| håller på att lära mig ett nytt videoredigeringsprogram. klipper ihop fräna filmer och lägger till snygga effekter och musik. | |
|
Ok, vad händer sedan med filmen? ///Micke Min cabrio Länk |
|
| ingenting planerat. tror inte jag får lägga upp filmen eftersom jag utöver min bil har andras bilar med i filmen. har dock problem med programmet nu när jag försöker starta det och får "programmet svarar inte" i aktivitetshanteraren. | |
|
Nåja.. Jag pillade lite med Windows Movie Maker med lite snuttar jag har på min bil. Resultatet. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| länken funkade inte =(. vill gärna se filmen. har du msn o kan skicka så lägger jag gärna till dig. | |
|
Konstigt, den funkar utmärkt när jag provar. Andra som har problem? ///Micke Min cabrio Länk |
|
| jag får sidan kan inte visas. beror det inte på att du är inloggad som du kan se filmen? | |
| Funkar fin fint för mig | |
|
Länken har inget med inloggning att göra. Helt fristående från allt vad lösenord osv heter. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
jag får inte programmet som nämns tidigare att funka...det som är för youtube m.m. jag har installerat programmet men scriptet går inte att installera...vill någon hjälpa mig... mvh |
|
|
Vilket progam? Funkar filmen för dig? ///Micke Min cabrio Länk |
|
| japp filmen funkar perfekt för mig...men det jag undrade var programmet från andra inlägget...scriptet funkar inte för mig | |
| tydligen bara för mig som sidan inte kan visas. jag är nu klar med min film "Only Bmw" och den vart helt ok. Dock när jag lägger filmen på hårdisken så blir den i AVI format och filmen blir över 1gig. Nått program jag kan använda för att göra om den till vmw? vart kan jag lägga upp filmen? | |
|
Windows Movie Maker som ingår i XP. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag kunde se filmen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.