AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.130

Var hittar jag äkta kolfiberemblem till min E46?

Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Var hittar jag äkta kolfiberemblem till min E46a? Har kolfiberlook emblem nu men tänkte byta ut enblemen på huv och baklucka till riktiga kolfiberemblem. Den varianten som är svart/silver.
Någon som vet var jag kan hitta dessa till bra pris?

Tack på förhand!

// M.v.h. Daniel
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Är det sånna här du menar: Länk

Om så är fallet så tror jag att stylabilen kan fixa dessa åt dig, jag har IAF köpt mina där.

328: [Avställd] Länk
318: Länk
/Jonsson
Sp
3.093
Spajjjs
Jonsson: ja det är såna jag menar. Vet att styabilen ordnade ett gruppköp för för ett tag sen, man skulle nog hoppat på det tåget då :(

// M.v.h. Daniel
Länk
Vet inte vad ni kallar för äkta men..
Det är påklistrat silver och svart kolfiber lookalike på ett vanlig OEM märke och sen är plastskyddet på .
Hade såna förut före de blev plockade av nån nolla.
Sp
3.093
Spajjjs
ACTION: man ser skillnad på äkta kolfiber och såna lookalike. Äkta kolfiber har djupare 3D om man säger så.. svårt att förklara =)

// M.v.h. Daniel
Sp
3.093
Spajjjs
Hittade på den sidan som ACTION länkade till. Men dom är för dyra tycker jag. För de priset får man lookalike emblem till ratten och till 4 fälgar på Ebay. Blir väl till att köpa på Ebay då.

// M.v.h. Daniel
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Gissa hur länge "carbon look-a-like" håller då ? Vad tror ni händer med plastfilmen vid första bästa stenskott ?
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
Länk har dom äkta kolfiber emblem, enligt suporten. BMW orginal saker. bra priser med!

Sp
3.093
Spajjjs
sjoling: enligt vilken suport? de enda emblem jag hittat på deras sida är kolfiberlookalike emblem.

// M.v.h. Daniel
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
Suporten för hemsidan, leverantörerna. Citerar mailet.

"Rasmus,

The carbon fiber roundels are real carbon fiber. The quality is great because it an original BMW part that they put carbon fiber on. It will cost $18 to ship top Sweden. If you are interested let me know and I will send a payment link.

If you have any questions please feel free to ask.

Regards

Jude"

Men då ljuger väl dom då :S

Sp
3.093
Spajjjs
bengan_77: har mailat nu. Får se vad jag får för svar.

// M.v.h. Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.