|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Aha...två dagar sedan...tack Tommie! / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Humm, har inte det funnits hela tiden? Eller det kanske bara synts när man ÄR pro? En annan fråga till vår Master. (Tommie) När man är pro-medlem så har man ju tre gratisannonser, hur kommer man åt dem? När jag la in 320 så letade jag som en galning efter information om det men hittade inget så jag tröttnade och ringde in som vanligt vilket ju då kommer kosta 60:- på min telefonräkning. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
När man är inloggad som Pro, så aktiveras annonsen helt automatiskt i samband med att man lägger in annonsen. Jag vet att texten om detta är lite oklar. Jag skall fixa det. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Så jag hade inte behövt ringa då? Fick ju till och med mail om att aktivera annonsen om man inte redan gjort det. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Fler frågor: – om jag hade annonser inlagda, och mitt Pro-medlemskap gick ut, försvann annonserna då? – om jag hade en eller flera gratis-annonser kvar att utnyttja, "brann" de inne då mitt medlemskap avslutades? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Så. Då var ordningen återställd och man är återigen Pro :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Micke: > Så jag hade inte behövt ringa då? > Fick ju till och med mail om att aktivera annonsen om man > inte redan gjort det. Det låter som om du inte var inloggad. Är man inloggad, så kommer man inte till sidan där man uppmanas aktivera annonsen. Ufo: > om jag hade annonser inlagda, och mitt Pro-medlemskap > gick ut, försvann annonserna då? Nej. > om jag hade en eller flera gratis-annonser kvar att utnyttja, > "brann" de inne då mitt medlemskap avslutades? Nej. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Tommie: Så nu när jag har förlängt medlemsskapet så har jag alltså 6st gratisannonser? ;) (det står 3st just nu i min profil) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Tommie: Eftersom jag skapade annonsen i min hemdator så är jag alltid inloggad så fort jag surfar in på AP. Därmed är jag 100% säker på att jag var inloggad och när jag gjort klart annonsen så kom jag till aktiveringssidan för att betala. Nu gnäller jag inte över dem 60 kronorna utan mer att det faktiskt verkar vara en bugg. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag byter bil ganska ofta, istället för att betala annonserna så köper jag medlemskap, vilket gör att jag har medlemskap som räcker till 2009 och snart slut på gratisannonser ;-) Jag har aldrig haft några problem med att jag blivit uppmanad att betala annonsen. Det jag däremot har stört mig lite på är att annonserna aktiveras direkt när jag lägger in dem. Då får jag nämligen inte möjlighet att ladda upp alla 30 bilder innan annonsen kommer ut på AP-första sida, utan bilderna laddas upp under tiden som folk läser annonsen. Och det är ju under tiden annonsen syns på första sidan som man har flest besökare. Men det är ju inget stort problem egentligen. ___ Bilen: Länk |
|
|
Tommie (AutoPower) Vad jag efterlyser är lite mera av mervärdet av att vara Pro medlem. Kanske du kan lista nya funktioner som är på g förutom den som du länkade till tidigare. |
|
Paap Reeder |
jo ...M635 jag är Pro-medlem. MVH /// Paap R |
| Fick ingen påminnelse att mitt gått ut. Inte löst ännu? | |
| Jag börjar fundera på om man blivit blåst. Ringde 60:- numret igår men är fortfarande inte Pro-medlem. Har mailat men ännu inte fått något svar. Detta suger. | |
|
Vet att Tommie och Janne är på bilmässa i Tyskland och har säkert inte hunnit kolla mailen osv. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Wunderbar!!! Tommie fixade till mitt Pro medlemskap idag =) Fick till och med kompensation för att det tagit tid. Tack och bock Tommie! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.