|
|
|
|---|---|
|
hej! har nu gått utan bmw i 3 månader och suget börjar ta över igen. Är impulsiv av mig och har nu hittat en fin 330ci -02:a M-paket,skinn,svensksåld,servicebok.... det jag ser som ett problem är att den snart har gått 10.000mil. jag är inte rik och är rädd för att förlora en massa pengar. har kanske tänkt ha den i 1 år +- . Priset är i runda slängar 160 000kr. snälla hjälp! kom med motiveringar ni erfarna! tackar!! mvh: jimmy | |
| 10k mil är inte mycket, relativt sett. Beror väl på hur långt du har tänkt att åka med den. | |
|
under min ägo kanske den rullar 1500mil. så när jag skall sälja runt 11.500mil är rädd att det blir svårsålt? mvh: Jimmye |
|
| Jag tror inte den blir svårsåld.. Cupe'n är ju alltid attraktiv. 11.500 mil är ju inte heller farligt mkr för en bil som är från 2002. Dock så får du ju räkna med att den sjunker i pris men det är ju inget du kan komma ifrån. | |
|
De utgifter du ska se upp med vid de milen är väl däck och inspektion 2 då det brukar vara dax. Är det gjort så kör på om du känner suget! Priset kommer alltid att sjunka och det är aldrig kul att sälja bil. Kanske kan du pruta lite? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| ca 2000 per år är helt normalt speciellt när det gäller 3 serien som är en vardags bil. har 330 sjunkit så mycket nu ? har inte tittat på marknaden men låter riktig billigt annars | |
|
Snart 10.000 mil på en minst 4 år gammal bil är ju inte direkt onormalt... Plus är: M-paket svensksåld Minus: ej faceliftad (för det kom väl 03 för coupen?) Men det är ju definitivt ingen bra affär att ha bilen "ca 1 år+-"... Priset verkar dock bra. Du har möjligtvis ingen länk? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Låter billigt! | |
|
låter som ett bra pris iaf.. beroende på skick o övrig utrustning, fälgar o dyl.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.